carnivore διατροφή

Τα οφέλη της carnivore διατροφής είναι σίγουρά πολλά. Ένα όμως το οποίο είναι πολύ σημαντικό είναι ότι βελτιώνει την ψυχική υγεία. Προσωπικά έχω ακολουθήσει την carnivore διατροφή για πάνω από 4 χρόνια και με βεβαιότητα μπορώ να πω ότι βοηθάει με την κατάθλιψη και το άγχος.

Θα πρέπει να τονίσω πόσο ωφέλιμος μπορεί να είναι αυτός ο τρόπος ζωής για κάποιον που παλεύει με την ψυχική του υγεία. Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε πως μπορεί κάποιος να δει τις πρώτες βελτιώσεις μέσα σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η CARNIVORE ΔΙΑΤΡΟΦΗ;

Αν δεν έχετε επισκεφθεί το YouTube κανάλι, θα σας πρότεινα να κάνετε εγγραφή και να δείτε το περιεχόμενο για αυτό το νέο φαινόμενο. Η κάρνιβορ είναι ένας τρόπος διατροφής στον οποίο καταναλώνετε μόνο τροφές ζωικής προέλευσης. Αν θα θέλατε, είναι ένας τύπος κετογονικής δίαιτας που περιορίζει τους υδατάνθρακες και έτσι προωθεί τη χρήση του διατροφικού και αποθηκευμένου σωματικού λίπους για καύσιμο μέσω της διαδικασίας της κέτωσης.

Η κάρνιβορ διατροφή είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για άτομα με αυτοάνοσα προβλήματα, χρόνιες φλεγμονές, επαναλαμβανόμενες αλλεργίες, γαστρεντερικά προβλήματα, απώλεια βάρους και φυσικά προβλήματα ψυχικής υγείας. Για μια πιο εμπεριστατωμένη εισαγωγή στη κάρνιβορ διατροφή, δείτε το βίντεο που ακολουθεί:

ΠΩΣ Η CARNIVORE ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ;

Όπως είδαμε, η κετογονική δίαιτα είναι παρόμοια με τη κάρνιβορ και με τον τρόπο που περιορίζει τους υδατάνθρακες και δίνει προτεραιότητα στα λιπαρά και τις πρωτεΐνες για ενέργεια. Αυτή η δραστική μείωση των υδατανθράκων που καταναλώνονται οδηγεί σε καλύτερα επίπεδα ενέργειας, βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη, απώλεια βάρους και πολλά άλλα οφέλη.

Ωστόσο, η carnivore διατροφή πάει ένα βήμα παραπέρα. Με την πλήρη εξάλειψη όλων των φυτικών τροφών, η διατροφή αυτή, προάγει τη βέλτιστη θεραπεία και την ανώτερη ψυχική υγεία αφαιρώντας τη μεγαλύτερη ποσότητα υδατανθρακικών πηγών από τη διατροφή κάποιου.

Ποιες είναι οι τροφές που μπορούν να επιδεινώσουν τα προβλήματα ψυχικής υγείας σε μερικούς ανθρώπους; Θα σας δώσω μερικά παραδείγματα:

  • Ξηροί καρποί και σπόροι: Περιέχουν φυτικά που συνδέονται με μέταλλα και σταματούν την απορρόφηση τους
  • Όσπρια: Περιέχουν οξαλικά άλατα και λεκτίνες που βλάπτουν το τοίχωμα του εντέρου, αναστέλλουν την απορρόφηση μετάλλων, προκαλούν φούσκωμα και γαστρεντερικές διαταραχές.
  • Φυτικές ίνες: Προκαλούν φούσκωμα, αέρια, δυσκοιλιότητα και κακή απορρόφηση θρεπτικών συστατικών
  • Γλουτένη: Βλάπτει το εντέρου, αναστέλλει την απορρόφηση θρεπτικών συστατικών, επιδεινώνει την κακή ψυχική και γαστρεντερική υγεία.
  • Φρούτα: Περιέχουν διάφορους τύπους ζάχαρης και είναι δύσκολο να καταναλωθούν με μέτρο.
  • Λαχανικά: Πολλά από αυτά περιέχουν όπως και τα όσπρια οξαλικά άλατα και λεκτίνες που βλάπτουν τα νεφρά, το τοίχωμα του εντέρου, αναστέλλουν την απορρόφηση μετάλλων.
ΓΙΑΤΙ Η CARNIVORE ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ;

Αντίθετα με ότι είχαμε μάθει, μια διατροφή με βάση τα ζωικής προέλευσης επουλώνει το έντερο και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Το γαστρεντερικό σύστημα περιέχει εκατομμύρια νευρώνες που επηρεάζουν άμεσα την ψυχική μας υγεία. Κάθε φορά που το γαστρεντερικό σύστημα προσβάλλεται θα αρχίσουν τα ψυχοσωματικά προβλήματα.

Η carnivore διατροφή παρέχε στον οργανισμό τα πιο πλούσια θρεπτικά συστατικά. Τα ζωικής προέλευσης μικροστοιχεία όπως ωμέγα-3 και σίδηρος για παράδειγμα είναι 100% απορροφήσιμα σε σχέση με τα φυτικής. Φυσικά, δεν έχουμε καμία από αρνητικές παρενέργειες των φυτικών. Ας κάνουμε μια μικρή σύγκριση για να καταλάβουμε την πραγματική διαφορά.

ζωικής και φυτικής

Η κρίσιμη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο μορφών όπως βλέπουμε είναι ότι ο αιμικός σίδηρος από τα ζωικής προέλευσης απορροφάται και χρησιμοποιείται 3-4 φορές πιο αποτελεσματικά από το σώμα μας από τον μη-αιμικό σίδηρο. Μπορεί να ακούμε ότι έχουμε περισσότερο σίδηρο στο σπανάκι, αλλά δεν θα απορροφηθεί ποτέ όπως από το κρέας.

Το ίδιο μην ξεχνάμε ισχύει για τα ωμέγα-3 από τα ζωικής που απορροφούμε ενώ τα φυτικής που μας λένε ότι περιέχουν ωμέγα-3 απλά περιέχουν άλφα λινολενικό οξύ (ALA) το οποίο είναι πρόδρομος των ωμέγα-3. Θα θέλατε να αναφέρουμε κι άλλον έναν μύθο; Την βιταμίνη Α από τα φυτικής που δεν είναι παρά ακόμη ένας άλλος πρόδρομος ο οποίος πρέπει να μετατραπεί σε βιταμίνη Α και λέγεται βήτα καροτίνη.

ΤΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ;

Όπως είδατε, υπάρχουν τόσες παρανοήσεις οι οποίες οδηγούν σε παραπληροφόρηση και πολλαπλές ελλείψεις για τον οργανισμό. Έτσι, μετά θα έρθει η γνωστή φράση “χρειάζεσαι συμπληρώματα για να καλύψεις τις ανάγκες σου”. Φυσικά, καθώς καταναλώνουμε διατροφικά κενές τροφές, όπου δεν μπορούμε να απορροφήσουμε τα μικροστοιχεία που απαιτούνται. Όχι όμως από τα ζωικής!

Αυτές οι ελλείψεις οδηγούν σε ένα ντόμινο που επιδρά πολύ αρνητικά στην ψυχική μας υγεία καθώς η διατροφή μας χωρίς να το έχουμε αντιληφθεί έχει επηρεάσει το γαστρεντερικό μας σύστημα και παράλληλα το ανοσοποιητικό.

ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ
  • Μειωμένο άγχος
  • Διανοητική διαύγεια
  • Λιγότερες κρίσεις πανικού
  • Βελτιωμένη συγκέντρωση
  • Βελτιωμένη δημιουργικότητα
  • Μειωμένη εγκεφαλική σύγχυση
  • Βελτιωμένα συμπτώματα κατάθλιψης
  • Αύξηση της συνολικής αίσθησης της ευτυχίας
  • Καλύτερη ποιότητα ύπνου που οδηγεί σε αυξημένα επίπεδα ενέργειας
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ

Απλά για όλους τους παραπάνω λόγους! Θα μπορέσετε μέσα σε μόλις λίγες εβδομάδες να κάνετε την μεγάλη αλλαγή στην ζωή σας και να κερδίσετε πίσω την υγεία σας! Η carnivore διατροφή είναι ένας ακόμη τρόπος ζωής που υπόσχεται πολλά και μπορεί να σας αλλάξει μόνο προς το καλύτερο.

Τώρα, αν δεν γνωρίζετε πως να ακολουθήσετε αυτό το πρωτόκολλο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου και να δημιουργήσουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο διατροφής το οποίο θα σας βοηθήσει να επιτύχετε γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα τους στόχους σας!

Διαβάστε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *