Εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο 4 εβδομάδων

Κέτο Μεσογειακής διατροφής

Ένα διατροφικό πλάνο δεν μπορεί να είναι το ίδιο για όλους! Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπόψιν για την δημιουργία ενός προγράμματος διατροφής. Οι παράγοντες αυτοί είναι το κλειδί για την διαμόρφωση ενός εξατομικευμένου προγράμματος που μπορεί να επιφέρει γρήγορα την επιτυχία! Κάνοντας την επιλογή ενός προγράμματος διατροφής κάνετε το πρώτο βήμα για έναν καλύτερο νέο τρόπο ζωής!

Συνεδρία 45 λεπτών

  • Εισαγωγή στην Κετογονική Θεραπευτική Μεσογειακή Διατροφή
  • Βοήθεια με τις αγορές τροφών της διατροφής που σας ενδιαφέρει
  • Πως να ακολουθηθεί κατάλληλα η διατροφή όταν υπάρχουν νοσήματα όπως Διαβήτης, Αυτοάνοσα νοσήματα, Μεταβολικό σύνδρομο, Νευροεκφυλιστικές ασθένειες, κτλ
  • Ιδέες και συμβουλές για προετοιμασία γευμάτων
  • Βελτίωση του εθισμού στον υδατάνθρακα και την ζάχαρη
  • Οποιοδήποτε θέμα διατροφής σας απασχολεί
διατροφικό

Η Διατροφή Προσαρμοσμένη Όπως Σας Ταιριάζει!

Ένα διατροφικό πλάνο δεν μπορεί να είναι το ίδιο για όλους! Η διατροφή προσαρμόζεται ανάλογα με την κλινική εικόνα, σύνθεση σώματος και φυσικά τους στόχους που έχετε!

  • Διαβήτης
  • Αντίσταση ινσουλίνης
  • Αυτοάνοσα νοσήματα
  • Γαστρεντερικά νοσήματα
  • Διατροφή εγκυμοσύνης
  • Παιδική διατροφή
  • Προγράμματα άσκησης
  • Low-carb διατροφή
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Σχετικά με τη διατροφή και την διαλειμματική νηστεία

Εξερευνήστε παρακάτω τις ενότητες για να βρείτε συνοπτικές εξηγήσεις και πληροφορίες σχετικά με δημοφιλή θέματα διατροφής και την διαλειμματική νηστεία.

Η διαλειμματική νηστεία περιλαμβάνει ένα κύκλο μεταξύ των περιόδων σίτισης και νηστείας. Οι δημοφιλείς μέθοδοι περιλαμβάνουν τη μέθοδο 16/8 (νηστεία για 16 ώρες και φαγητό μέσα σε ένα παράθυρο 8 ωρών) ή τη μέθοδο 18/6 (νηστεία για 18 ώρες και φαγητό μέσα σε ένα παράθυρο 6 ωρών). Υπάρχει φυσικά και η μέθοδος 23/1 ή OMAD (One Meal A Day ή Ένα Γεύμα Την Ημέρα), όπου υπάρχει νηστεία 23 ωρών με 1 ώρα παράθυρο σίτισης.

Πολλοί άνθρωποι με αντίσταση στην ινσουλίνη ή διαβήτη τύπου 2 βρίσκουν την επιτυχία με τις χαμηλών υδατανθράκων διατροφές, καθώς μπορούν να βοηθήσουν στη σταθεροποίηση και βελτίωση της ινσουλίνης και των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Επίσης, τα αποτελέσματα δεν σταματούν εκεί, αλλά βλέπουν βελτίωση τόσο στην αρτηριακή τους πίεση, όσο και στην απώλεια σωματικού λίπους.

Η Κέτο Μεσογειακή Διατροφή ή ΚΜΔ δημιουργημένη από τον πτυχιούχο διατροφολόγο Απόλλωνα Καψάλη συνδυάζει τις αρχές της παραδοσιακής Μεσογειακής διατροφής με την προσέγγιση της κετογονικής διατροφής με χαμηλούς υδατάνθρακες και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.

Ο συνδυασμός αυτών των δύο διατροφών μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη και την υγεία:

Απώλεια λίπους: Περιορίζοντας την πρόσληψη των υδατάνθρακες το σώμα θα οδηγηθεί στο να μεταβολίσει το συσσωρευμένο σωματικό λίπος ως ενέργεια. Έτσι, επιτυγχάνουμε την άμεση απώλεια λίπους χωρίς να περνάμε σε διατροφές λιμοκτονίας.

Βελτιωμένη καρδιαγγειακή υγεία: Η Μεσογειακή διατροφή έχει συσχετιστεί με μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και η ενσωμάτωση των αρχών της σε μια κετογονική προσέγγιση μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω την υγεία της καρδιάς, ιδιαίτερα λόγω της έμφασης σε καλά λιπαρά όπως τα ωμέγα-3.

Έλεγχος του σακχάρου και της ινσουλίνης: Η κετογονική διατροφή είναι διαδεδομένη για την ικανότητα της να σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και φυσικά την ινσουλίνης. Η μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων ειδικά για άτομα με αντίσταση στην ινσουλίνη ή διαβήτη είναι αναγκαία!

Απόλυτος κορεσμός: Οι πρόσληψη διατροφικά πυκνών τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, καλά λιπαρά, λαχανικά και φρούτα μπορούν να σας βοηθήσουν να αισθάνεστε κορεσμό για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, μειώνοντας τη συνολική πρόσληψη θερμίδων και προάγοντας την απώλεια λίπους.

Εγκεφαλική υγεία: Επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν ότι η Kέτο Μεσογειακή Διατροφή μπορεί να έχει νευροπροστατευτικά αποτελέσματα, μειώνοντας τον κίνδυνο για νευροεκφυλιστικές ασθένειες και βελτιώνοντας τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Μειωμένες φλεγμονές: Δίνουμε έμφαση σε φυσικές ανεπεξέργαστες τροφές πλούσιες σε δομικά θρεπτικά συστατικά που είναι πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των φλεγμονών στο σώμα.

Project Equilibrium: Είναι μια επαναστατική διατροφική σύντηξη της Αρχαίας Ελληνικής Διατροφής και της Κέτο Μεσογειακής Διατροφής.

Στο σημείο που εφάπτεται η ιστορία με την σύγχρονη επιστήμη της διατροφής βρίσκεται το Equilibrium, μια πρωτοποριακή προσέγγιση που δημιουργήθηκε από τον Απόλλωνα Καψάλη. Αντλώντας έμπνευση από τη σοφία και δημιουργία των αρχαίων ελληνικών διατροφικών πρακτικών και την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα της Κέτο Μεσογειακής διατροφής, το Equilibrium αναδεικνύεται ως φάρος υγείας, ζωτικότητας και ευεξίας.

Η αρχαία ελληνική διατροφή είναι βουτηγμένη σε αιώνες παράδοσης, η οποία σέβεται τη συμβίωση μεταξύ τροφής και ολιστικής υγείας. Η υπεράσπιση ολόκληρων, φυσικών και μη επεξεργασμένων τροφών είναι ο πυρήνας της. Με την δημιουργία του Equilibrium αναβιώνουν αυτές οι αρχές, εμπλουτίζοντας πλέον με τα επιστημονικά υποστηριζόμενα οφέλη της Κέτο Μεσογειακής Διατροφής .

Ωστόσο, το Equilibrium με τόλμη περιορίζει στρατηγικά τους υδατάνθρακες και δίνει έμφαση στα καλά λιπαρά και την ποιοτική πρωτείνη. Αυτή η μεταβολική αλλαγή όχι μόνο τροφοδοτεί με διαρκή ενέργεια από τον περιττό λιπώδη ιστό, αλλά χρησιμεύει επίσης ως ισχυρό εργαλείο για την καταπολέμηση της αντίστασης στην ινσουλίνη, του διαβήτη και των αυτοάνοσων παθήσεων.

Το Equilibrium ή ισορροπία είναι κάτι περισσότερο από μια διατροφή. Είναι μια επανάσταση για την αλλαγή τρόπου ζωής. Εναρμονίζοντας την αρχαία σοφία με τη σύγχρονη διατροφική επιστήμη. Το Equilibrium δίνει τη δυνατότητα σε άτομα να ανακτήσουν την υγεία τους, να αποκαταστήσουν την ισορροπία και να ευδοκιμήσουν σε κάθε πτυχή της ζωής. Από τη διαχείριση βάρους και την μεταβολική υγεία, από τη γνωστική λειτουργία έως την ανοσολογική ανεπάρκεια.

Με την εισαγωγή στο Equilibrium το εισέλθετε σε έναν κόσμο όπου το παρελθόν συναντά το μέλλον, εκεί όπου η παράδοση και η καινοτομία συγκλίνουν σε τέλεια αρμονία. Ζήστε την απόλυτη ισορροπία και ξεκλειδώστε τις απεριόριστες δυνατότητες που βρίσκονται μέσα σας. Αγκαλιάστε το ταξίδι της αποκατάστασης, αναζωογόνησης και ευεξίας.

Η carnivore (κάρνιβορ) ή κρεατοφαγική διατροφή περιλαμβάνει την κατανάλωση μόνο ζωικών προϊόντων όπως κρέας, αυγά, ψάρια, θαλασσινά και ζωικά λίπη όπως το βούτυρο. Απορρίπτει όλες τις φυτικές τροφές, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων, λαχανικών, δημητριακών, οσπρίων, ελαιόλαδο ακόμα και ροφήματα όπως ο καφές ή το τσάι. Μια διατροφή η οποία μπορεί να φαίνεται μονότονη, αλλά είναι εξαιρετικά αποδοτική και θεραπευτική.

αντίσταση στην ινσουλίνη και διαβήτης

Αντίσταση στην ινσουλίνη και διαβήτης – Τελικά αντιστρέφονται;

Posted on
Στο σημερινό άρθρο θα αναλύσουμε την αντίσταση στην ινσουλίνη και τον διαβήτη. Είναι τελικά εφικτό να αντιστραφούν; Πώς η διατροφή…
Read More Αντίσταση στην ινσουλίνη και διαβήτης – Τελικά αντιστρέφονται;